Pal­ve­lu­muo­toi­lu – uusia me­ne­tel­miä käyt­tä­jä­tie­don han­kin­taan ja hyö­dyn­tä­mi­seen

Satu Miettinen (toim.)

40,00 

Jäsenhinta: 34,00  (sis. ALV 14%)

ISBN

978-952-238-077-7

Julkaisija

Tek­no­lo­gia­teol­li­suus ry

Julkaisun tiedot

170 x 210 nid.

Sivumäärä

164

Julkaisuvuosi

2011

Kirjassa käsitellään kolmea palvelumuotoilun kannalta keskeistä kokonaisuutta: asiakasymmärryksen luomista, palvelun konseptointia ja palvelun prototypointia. Kirjassa esitellään palvelumuotoilun prosessi ja siihen liittyvät keskeiset käsitteet. Kirjassa on esitelty käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiä ja siinä on runsaasti lisätiedon lähteitä aiheesta. Yritysesimerkkien avulla havainnollistetaan palvelumuotoilua käytännössä.

Tämä tuote on edullisempi Teknologiateollisuuden jäsenille!
Kirjaudu sisään aktivoidaksesi jäsenalennuksen.

Kirja esittelee uuden tavan kehittää käyttäjälähtöisiä palveluja. Se on ensimmäinen palvelumuotoilun perusteet esittelevä kirja Suomessa.
Kirjassa käsitellään kolmea palvelumuotoilun kannalta keskeistä kokonaisuutta: asiakasymmärryksen luomista, palvelun konseptointia ja palvelun prototypointia. Kirjassa esitellään palvelumuotoilun prosessi ja siihen liittyvät keskeiset käsitteet. Kirjassa on esitelty käyttäjälähtöisen kehittämisen menetelmiä ja siinä on runsaasti lisätiedon lähteitä aiheesta. Yritysesimerkkien avulla havainnollistetaan palvelumuotoilua käytännössä.
Kirja sopii oppikirjaksi aihetta opiskeleville sekä työkalupaketiksi palvelujen kehittämisessä ja käyttäjälähtöisessä innovaatiotoiminnassa mukana oleville kehittäjille.

Saa­tat myös pitää...

Järjestys

Testi-​kirja

Ilkka Kouri
Julkaisun tyyppi: Painettu

Käyttöoikeuslisenssi

Tes­ti­tuo­te

Julkaisun tyyppi: Ladattava