TeknoKesä-kampanja jatkuu ensi vuonna – markkinointiin voi osallistua jo tänä kesänä!
Tänä keväänä #TeknoKesä-kesätyökampanja keräsi yhteen teknologia-alan kesätyöpaikat Duunitorin kampanjasivustolle. Kampanjan aikana sivustolla julkaistiin yli 4 500 kesätyöpaikkaa – kiitos aktiivisuudesta!
Alkuvuodesta somessa näkynyt #TeknoKesä-markkinointikampanja oli erittäin onnistunut ja sai laajan näkyvyyden: videot keräsivät yhteensä 964 000 näyttökertaa ja työpaikkailmoituksia luettiin 246 000 kertaa. Markkinointikampanjan tarkoituksena oli lisätä teknologia-alan tunnettuutta sekä vinkata alan kesätyöpaikoista.
Duunitorin markkinointikampanjan lisäksi toimme Teknologiateollisuuden kanavissa esiin aitoja kesätyökokemuksia jäsenyrityksistämme. Kiitos kaikille, jotka lähettivät videoita!
Onko yrityksessänne kesätyöntekijöitä, jotka olisivat valmiita kertomaan kokemuksistaan? Osallistukaa #TeknoKesä-kampanjan markkinontivideoomme!
Keräämme ensi vuoden TeknoKesä-kampanjaa varten materiaalia ja toivoisimme videoita yritystemme kesätyöntekijöiltä. Jos yrityksestänne löytyy tähän sopiva kesätyöntekijä ja haluatte näkyä videolla, voitte osallistua seuraavasti:
• Kuvatkaa lyhyt, noin 15 s video, jossa kesätyöntekijä vastaa kysymykseen ”Mitä olet oppinut kesätöissä?” Vastauksissa saa olla luova. (Kysymystä ei videolla tarvitse toistaa)
• Videon formaatti MP4/MOV ja kuvasuhde 9:16 (pysty), voi kuvata myös selfie-moodissa.
• Kuvausympäristöksi käy mikä vain!
• Lähetä video, lupalappu (PDF) ja tiedot kesätyöntekijästä (etunimi, työtehtävä ja yritys) osoitteeseen mari.liukkonen@teknologiateollisuus.fi 31.8.2024 mennessä.
• Iso kiitos jo etukäteen!