PERUTTU AI X - Asiakaspalvelun automaatio
HUOM! TILAISUUS SIIRTYY UUTEEN AJANKOHTAAN, JOKA ILMOITETAAN PIAKKOIN
AI X - Asiakaspalvelun automaatio
Miten asiakasvuorovaikutus tapahtuu vuonna 2030? Millainen on polku nykyisistä automaattisista asiakaspalvelun malleista kuten chatboteista kohti tulevaisuutta? Miten automaatiolla voi parantaa asiakaskokemusta ja vuorovaikutusta – missä voidaan mennä metsään? Mitä asiakaspalvelusta jää jäljelle kun itsepalvelun kautta siirrytään proaktiivisiin ennakoiviin automaattisiin palveluihin?
Näihin kysymyksiin on haettu vastauksia chatbotteihin ja asiakaspalvelun automaatioon keskittyneessä Tekoälykiihdyttämöryhmässä (https://faia.fi), jonka löydökset jaetaan tilaisuudessa. Tilaisuus on osa käytännön tekoälysovelluksia esittelevää FCAI "AI X"-tapahtumasarjaa.
Ohjelma:
8:30 aamiainen
9:00 tilaisuus alkaa
Puheenvuorot:
Chatbotin käyttöönotto nollabudjetilla - Siru Mobile, Natalia Lyly
Volyymit kaakossa asiakaskeskeisesti? - Verohallinto, Sini Nousiainen
Chatbotalusta – ostaa vai rakentaa? - Nordea, Saija Penttilä
Chatboteista palvelubotteihin - IF, Asko Mustonen
Julkaisu: Opas chatbottien hyödyntämiseen - FAIA, Antti Poikola
Järjestäjät: Teknologiateollisuus ry, FCAI ja FAIA