PERUTTU AI X - Asiakaspalvelun automaatio

AI X

HUOM! TILAISUUS SIIRTYY UUTEEN AJANKOHTAAN, JOKA ILMOITETAAN PIAKKOIN

 

AI X - Asiakaspalvelun automaatio 

Miten asiakasvuorovaikutus tapahtuu vuonna 2030? Millainen on polku nykyisistä automaattisista asiakaspalvelun malleista kuten chatboteista kohti tulevaisuutta? Miten automaatiolla voi parantaa asiakaskokemusta ja vuorovaikutusta  – missä voidaan mennä metsään? Mitä asiakaspalvelusta jää jäljelle kun itsepalvelun kautta siirrytään proaktiivisiin ennakoiviin automaattisiin palveluihin?

Näihin kysymyksiin on haettu vastauksia chatbotteihin ja asiakaspalvelun automaatioon  keskittyneessä Tekoälykiihdyttämöryhmässä (https://faia.fi), jonka löydökset jaetaan tilaisuudessa. Tilaisuus on osa käytännön tekoälysovelluksia esittelevää FCAI "AI X"-tapahtumasarjaa.

Ohjelma:

8:30 aamiainen
9:00 tilaisuus alkaa
Puheenvuorot: 
Chatbotin käyttöönotto nollabudjetilla - Siru Mobile, Natalia Lyly
Volyymit kaakossa asiakaskeskeisesti?  - Verohallinto, Sini Nousiainen
Chatbotalusta – ostaa vai rakentaa? - Nordea, Saija Penttilä
Chatboteista palvelubotteihin - IF, Asko Mustonen
Julkaisu: Opas chatbottien hyödyntämiseen - FAIA, Antti Poikola

Järjestäjät: Teknologiateollisuus ry, FCAI ja FAIA

Think Corner Stage, Yliopistonkatu 4, Helsinki
Tapahtuman aika
-