Vaaleahiuksinen nainen hymyilee kameraan.

Teknologiateollisuuden viestintäjohtajaksi Taru Jussila

Taru Jussila on valittu Teknologiateollisuus ry:n viestintäjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi.

Taru Jussila aloittaa Teknologiateollisuuden uutena viestintäjohtajana 2.5.2022 alkaen. Yhteiskuntatieteiden maisteri, eMBA Jussila siirtyy Teknologiateollisuuteen Suomen Yrittäjien palveluksesta. Yrittäjissä hän on toiminut viestintäjohtajana ja palveluyhtiö Sypoint Oy:n toimitusjohtajana. Ennen Yrittäjiä Jussila työskenteli Elisa Oyj:ssä.

– On kunnia saada olla auttamassa suomalaisia yrityksiä menestymään. Erityisen merkityksellistä se on tällaisena aikana, kun sota tummentaa tulevaisuutemme näkymiä. Koko Suomen hyvinvoinnin kannalta on tärkeää, että teknologiayrityksemme menestyvät nyt ja jatkossa. Teknologiateollisuus on Suomen merkittävin elinkeino ja suurin vientialamme, sanoo Taru Jussila.

Teknologiateollisuudessa Jussila tiimeineen vastaa viestinnästä ja vaikuttamisesta. Hän raportoi toimitusjohtaja Jaakko Hirvolalle.

– Teknologiateollisuus ry:n ja koko toimialan maine on kehittynyt myönteisesti ja johdonmukaisesti vastuullisten tekojen ja rohkean uudistumisen myötä. Onnistunut viestintä ja yhteiskuntasuhteiden hoito ovat tämän kehityksen keskeinen mahdollistaja. Vahva viestintätiimimme saa Tarusta veroisensa vetäjän, sanoo Jaakko Hirvola.

Lisätiedot:
Toimitusjohtaja Jaakko Hirvola, puh. 0400 633 751, twitter: @JaakkoHirvola
Teknologiateollisuuden viestintäjohtaja 2.5.2022 alkaen Taru Jussila, puh. 0400 510 853, twitter @tarujussila

Valokuvat:
Taru Jussila, Kuva 1