PK-info

Teknologiateollisuuden hallitus vuodelle 2021 valittu

Marjo Miettinen jatkaa Teknologiateollisuus ry:n hallituksen puheenjohtajana vuonna 2021. Varapuheenjohtajiksi valittiin Pekka Vauramo ja Sami Ensio.

Hallituksen puheenjohtaja Marjo Miettinen (Ensto Oy) jatkaa Teknologiateollisuus ry:n hallituksen puheenjohtajana vuonna 2021.

Varapuheenjohtajiksi hallitukseen vuodelle 2021 valittiin Teknologiateollisuuden syyskokouksessa 12.11. toimitusjohtaja Pekka Vauramo (Metso Oyj) ja toimitusjohtaja Sami Ensio (Innofactor Oyj).

Puheenjohtajiston lisäksi hallituksen työvaliokuntaan 2021 valittiin hallituksen puheenjohtaja Sari Baldauf (Nokia Oyj) hallituksen varapuheenjohtaja Jussi Herlin (Kone Oyj), toimitusjohtaja Olavi Huhtala (SSAB Europe), toimitusjohtaja Simo Leisti (Fujitsu Finland Oy), varatoimitusjohtaja Tapani Pulli (Meyer Turku Oy), ja toimitusjohtaja Markku Varis (Sweco Finland Oy).

Katso pdf-liitteestä kaikki hallituksen jäsenet ja varajäsenet.

Ensi vuosi on teknologiateollisuudelle erityisen haasteellinen

Koronapandemia, ilmastonmuutos ja globaalin talouden heilahtelut tekevät Marjo Miettisen kolmannesta puheenjohtajakaudesta erityisen haasteellisen. Pyysimme Miettistä analysoimaan ilmiöitä, joiden arvellaan vaikuttavan sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä teknologiayritysten tulevaisuuteen. Lue lisää täältä.

Lisätietoja:

Johtaja Nora Elers, Teknologiateollisuus ry, puh. 050 574 6977