Uutinen

Visio verkkoon

Vuoden alussa Teknologiateollisuuden sidosryhmälehti Visio siirtyy digiaikaan.

Neljä kertaa vuodessa ilmestynyt printti muuntautuu yhdeksän kertaa vuodessa ilmestyväksi verkkolehdeksi.

Verkkoon siirtyminen tuo viestintään nopeutta ja ajankohtaiset jutut tavoittavat lukijat nopeammin. Juttuja on myös helppo jakaa.

Lehden sisällön laadusta tai määrästä ei uudistuksessa tingitä. Artikkeleita tarjotaan lukijoille yhtä paljon kuin tähänkin asti. Lisäksi mukaan tulee videosisältöjä. Konseptia täydentää jo nykyisinkin ilmestyvä Visio-uutiskirje, joka ohjaa lukijoita verkkolehden artikkeleihin.

Teknologia-alalla on huikeita menestystarinoita niin yrityksistä kuin ihmisistäkin. Visio haluaa kertoa niistä entistä laajemmalle lukijakunnalle.

Kun ilmoittaudut Visio-verkkolehden tilaajaksi osoitteessa www.visiolehti.fi 8.1. mennessä, voit voittaa itsellesi Jopon!